Markus Ernst



Organisation


Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management


Publications (Download BibTeX)

Go to first page Go to previous page 1 of 2 Go to next page Go to last page

Ernst, M., & Brem, A. (2017). Social Media for Identifying Lead Users?: Insights into Lead Users' Social Media Habits. International Journal of Innovation and Technology Management, 14(4). https://dx.doi.org/10.1142/S0219877017500225
Ernst, M., Gesell, A., Heuermann, M., & Voigt, K.-I. (2015). Implementierung von Ansätzen des Trendmanagements in der Automobilzulieferindustrie - Ergebnisse einer empirischen Untersuchung und Implikationen für die Praxis. In Gausemeier, J. (Eds.), Vorausschau und Technologieplanung (pp. 145-168). Berlin: Heinz Nixdorf Institut.
Ernst, M., Brem, A., & Voigt, K.-I. (2013). Innovation Management, Lead Users and Social Media: Introduction of a Conceptual Framework for Integrating Social Media Tools in Lead User Management. In Olivas-Luján M, Bondarouk T (Eds.), Emerald Advanced Series in Management (pp. 169-195). Emerald Group Publishing Limited.
Seisenberger, S., Ernst, M., Hartmann, V., & Voigt, K.-I. (2012). Empirische Analyse und Bewertung von Brennstoffzellen-Technologievarianten für die automobile Anwendung. In Proff, H.; Schönharting, J.; Schramm, D.; Ziegler, J. (Eds.), Zukünftige Entwicklungen in der Mobilität - Betriebswirtschaftliche und technische Aspekte (pp. 67-80). Wiesbaden: Gabler.
Voigt, K.-I., & Ernst, M. (2012). Open Innovation in the Sporting Goods Industry - Potentials of Virtual Customer Integration. Key West, FL, US.
Voigt, K.-I., & Ernst, M. (2012). Open Innovation in the Sporting Goods Industry - Potentials of Virtual Customer Integration. International journal of business research, 12(1), 1-14.
Voigt, K.-I., Ernst, M., & Fischer, M. (2012). Strategisches Management von Intellectual Property - Besonderheiten für Germane Industrieunternehmen auf dem chinesischen Markt. Berlin, DE.
Voigt, K.-I., Ernst, M., & Fischer, M. (2012). Strategisches Management von Intellectual Property - Besonderheiten für Germane Industrieunternehmen auf dem chinesischen Markt. In Gausemeier, J. (Eds.), Vorausschau und Technologieplanung (pp. 271-293). Paderborn: Heinz Nixdorf Institut .
Voigt, K.-I., Ernst, M., & Neumann, S. (2012). Integration of Lead Users in the Sporting Goods Industry – Potentials of Virtual Customer Integration. Vancouver, CA.
Seisenberger, S., Voigt, K.-I., Ernst, M., & Hartmann, V. (2011). Empirische Analyse und Bewertung von Brennstoffzellen-Technologievarianten für die automobile Anwendung. Duisburg, DE.

Last updated on 2017-22-04 at 02:01